آفیس ۳۶۵، سرویس آنلاین مایکروسافت می‌باشد که امکانات و ابزارهایی همانند Word ، Excel و… در مایکروسافت آفیس را بصورت آنلاین در اختیار کاربران قرار داده می دهد . بدلیل مشکلات موجود در استفاده از خدمات ابری و آنلاین نرم افزار ها شاید شما مایل باشید اعلان Get Office در ACTION CENTER ویندوز ۱۰ را غیر فعال کنید .

روش اول: حذف اپلیکیشن از استارت منو

استارت ویندوز ۱۰ را باز کنید و از All apps اپلیکیشن Get Office را بیابید . روی آن کلیک راست کنید و سپس Uninstall را انتخاب کنید و اپ را حذف کنید .

get office

Get Office

روش دوم : خاموش کردن اعلان

ممکن است در روش اول با آپدیت ویندوز یا تلاش دیگر کاربران اپ Get Office مجدد نصب شود پس خاموش کردن اعلان اپ شاید راه بهتری باشد .کافی است مطابق تصویر عمل کنید ؛

v3c

اکشن سنتر را باز و روی Get Office کلیک راست کنید و Turn of notification for this app را انتخاب کنید .

روش سوم: غیر فعال کردن اعلان

اگر Get Office را در اکشن سنتر نمی بینید  آموزش تصویری زیر را دنبال کنید ؛

get officeEJueito20OTehsd

 

این روش ها را میتوانید برای اعلانات اپلیکیشن های دیگر نیز بکار ببرید . امیدوارم این مطلب مورد توجه دوستداران ویندوز ۱۰ قرار گیرد .

درباره نویسنده

میثم ذوالفقارلو

میثم ذوالفقارلو

مدیر و نویسنده سایت تک وو

یک علاقمند به اشتراک گذاری آموخته های خود در زمینه تکنولوژی گجت ها ، اپلیکیشن ها و دنیای پیرامونمان

پیام بگذارید

15 − 8 =